"Be tabu" (radio edit).mp3


Sveiki! Praėjus vieneriems metams ir beveik vienam mėnesiui, nusprendžiau visiems Jums, gerbiami skaitytojai, pakartotinai pateikti 2011-ųjų balandžio 5-osios vakarą radijo bangomis nuskambėjusią mano istoriją. Dėl tam tikrų priežasčių, įrašo kokybė nėra itin aukšta, bet juk ne garso bangose esmė, tiesa? Klausykite, siųskitės bei nepamirškite pasidalinti su savo draugais! Gero vakaro! :) Nuoroda į originalą: http://prieblanda.blogspot.com/2011/03/be-tabu-nauja.html

Komentarai

  1. ''Kaip tik šią sekundę skamba daina, kuri man asocijuojasi su tavimi'' Kokia tai daina? idomu :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Geras klausimas. Jei neklystu "Liepa-Laiminga" :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. O kodel tu pazymi rudeni? kazkaip pastebejau, kad jis akcentuojamas labai..
    Šiandien man leidai suprasti, kad tau buvau lyg tas chemikalas, kuris tave tik nori sužaloti nepagydomai, o, apibendrinus, praėjusieji metai, kada mūsų žodžiai apkabindavo vienas kitą, buvo patys blogiausi per visą tavo gyvenimą... KAIP si sakini suprasti? :) idomiai tas apibendrinus:)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Čia turbūt yra sąsaja tarp šito metų laiko ir charakterio tipo. Nors kur kas labiau mėgstu pavasarį, nors ir kiek liūdnokų minčių tuomet galvoje sukasi(bent jau neslegia taip stipriai kaip rudenį).

    Taip ir galima suprasti, kad viskas baigėsi ilgu pyššš iš tų santykių. Tu gali mylėti ir būti mylimas to kam tu atiduoti savo esybę, bet jei vienas iš jūsų pagalvos, kad tai truputį kvaila ar užduos sau klausimą "O kam man viso to reikia? Kokio velnio aš turėjau paskubėti priimadama(s) tokį sprendimą (pradėti draugauti, sukurti šeimą ir t.t)? Gal aš nesuprantu ko iš tikrųjų noriu iš gyvenimo? Taaaip, aš nemoku gyventi, o tu - mano klaida. Padraugavom ir užteks. Bai bai." ir savo parneriui to net neketins paaiškinti tiesiai į akis, tai jau santykių pabaigos pradžia, repeticija prieš didijį Bum!.
    Stengiausi, bet nežinau ar aiškiai čia atsakiau į tavo klausimą. Jei kas ne taip, sakyk ;)

    AtsakytiPanaikinti

Rašyti komentarą

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

"Lengviausia burnoti" (Naujiena!)

"Traktorių rojus" (Naujiena!)

"Numirėlių gėlės"