"Man trūksta tavęs"

Man trūksta tavęs, tavo lūpų artumo.
Man reikia tavo meilės, šilumos, nuoširdumo...
Kerinčio, iš proto vedančio žvilgsnio,
Kūnui ir sielai atgaivos, kad atgimčiau.

Pavargau nuo rutinos pjaunančios nervą.
Atsibodo gyventi šitaip kas kartą.
Aš esu Niekas be tavęs, tavo meilės...
Be šio stipraus jausmo tau, nesilietų taip eilės.

Naktimis neužmiegu-tyla maitinuosi.
Apie tave galvoju. Nematau-kankinuosi.
Tampu aš įkaitu emocijų pasaulio,
Bet aš verčiau paklusiu tik meilei tavo.

Nereikia man aukso, pinigų begalybės -
Visada buvau sidabras, pripratau prie realybės.
Tik vieno vienintelio iš gyvenimo noriu-
Tik su tavim tikrą meilę pažinti svajoju.


2009-ųjų Kovo 31-osios pavakarę gimęs eilėraštis. ;)

Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

"Lengviausia burnoti" (Naujiena!)

"Traktorių rojus" (Naujiena!)

"Numirėlių gėlės"