"Aš ir tu"

Ar pameni tą vasarą akacijų alėjoj,
Kai po medžiais pasislėpę vienas kitą glamonėjom?
Bėgome nuogi per lietų, basomis per balą...
Niekas nerūpėjo. Svarbu, kad mudviem būtų gera.

Ar pameni saulėlydžius rugsėjį palydėtus,
Kartu ant jūros kranto, ir vakarus žvaigždėtus?
Ar pamenį bangų ošimą, meilės pilną tylą,
Mėnulį besišypsantį ir paukščių taką ilgą?

Pried:
Skęsta žvakėse tamsa.
Mes ir vėl aistrų fone.
Trapių akimirkų glėby
Gera būti su tavim.

Sudegti noriu tavyje-
Tyriausios meilės liepsnoje.
Paskęsti jūroje jausmų...
Tik tu ir aš, tik aš ir tu.

O žiemą, kai snaigės sidabrinės šoka tango,
Ar pameni momentą, kai ranka virpėjo rankoj?
Senamiesčio stogais bėgom ryto pasitikti...
Dviese bandėm saulę iš padangių žemėn nukabinti.

Kiek kartų pavasaris man beldėsi į širdį
Tuščias ir beprasmis, norėjosi išnykti
Grožyje gamtos, kol tu neatėjai
Į mano vienišą pasaulį, aš vėl gimiau naujai.

Pried: (2x)
Skęsta žvakėse tamsa.
Mes ir vėl aistrų fone.
Trapių akimirkų glėby
Gera būti su tavim.

Sudegti noriu tavyje-
Tyriausios meilės liepsnoje.
Paskęsti jūroje jausmų...
Tik tu ir aš, tik aš ir tu.

Tik tu ir aš, tik aš ir tu...

Komentarai

  1. Labai gražūs žodžiai,kaip ir pati daina,atlikimas. :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. :) Ačiū. Džiaugiuosi, kad patiko tai, kas gimė užvaldžius fantazijai, meilei ir pakiliai nuotaikai :)

    AtsakytiPanaikinti

Rašyti komentarą

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

"Lengviausia burnoti" (Naujiena!)

"Traktorių rojus" (Naujiena!)

"Numirėlių gėlės"