"Pasakyti "ne"





Kiek kartų dar bus „Taip“, kol nepasakysiu „Ne“?
Ir kas bus šito faktorius? Pašlijus sveikata?
Kiek kartų tu norėsi tobulybės, bet negausi?
Aš tau atsuksiu veidą, bet tu trenksi man per ausį.

Silpnesnio neužjausi, nors ir pats tu ne stipriausias.
“Šypseną sukurk!“ Bet ji tau nežiba kaip auksas.
Ir kaip man sumeluoti, kai tiesa akivaizdi:
Linkiu tau solidumo, o tu tik kur pašikt?

Ne mano problema, kad savo rūbų nesuderini,
Kai stebiu tave pro žvitrią objektyvo akį.
Talpinu tave tvarkingai į aštuonis gigabaitus
Tik kodėl tu toks dar mažvaikis, o mano žodžiai taikūs?

Tai visgi ar galėčiau tau pasakyti „Ne“ ?
Taip, jei tavo mąstymas pasaulinė skola
Ir nesuvoki, kad viskas turi savo pabaigą...
Laukimas lyg galąstuvas visas mintis paaštrina.

Galiu ištarti „Ne“, bet tikriausiai ne dabar -
Galbūt rytoj, poryt.. Dėl atostogų nevark.
Galiu ir šią akimirką, tiek sau ir tau pačiam.
Tik žinau - po vieno „Ne“  jau reikia oro išgyvent.

Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

"Lengviausia burnoti" (Naujiena!)

"Traktorių rojus" (Naujiena!)