"Širdelę skauda"

Aš neturiu tėvų.
Mane globoja tetos.
Kai noriu verkti, šalta,
Mane sušildo rankos.

Deja, ne tėvų:
Nei tėčio,nei mamos-
Vaikų namų,
Kur daug šilumos.

Tėvai mane paliko,
Bet kodėl,nežinau.
Todėl šiandien kaip beprotis
Lemties atsakymų prašau.

Kodėl ir kam, kuo nusidėjau?
Kad ligi šios dienos regėjau
Tėveliai... Jus abu-tik kartą
Kai gimęs ištiesiau pasauliui ranką.

Į šviesą dienos pasisemti jėgų,
Kad laimingai eičiau gyvenimo keliu...
Kad siekčiau tobulybės jūsų dėka,
Apgaubta meile ir šiluma...

Džiaugiuosi nors tiek, kad esu namuose
Nemėtausi gatvėse, apleistuose kiemuose...
Džiaugiuos ir tuo pačiu patylomis sau verkiu-
Man širdelę skauda. Mama,tėti... Kur tu?

*Skiriu savo nei kartą gyvenime nematytai sesutei...

Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

"Lengviausia burnoti" (Naujiena!)

"Traktorių rojus" (Naujiena!)

"Numirėlių gėlės"