"Tik..."

Tu mano diena ir mano naktis
Tik tave pamačius man suvirpa širdis
Tik tavo akys man atspindi šviesą
Kai šiam gyvenime būna tamsu kaip niekad.

Tik tavo ašaros ikvepia kurti eiles
Apie pirmą ir vienintelę meilę
Nes tos ašaros man tarsi viską pasako
Kad nemoku gyvent be tavęs.

Tik tavo meile manoji meilė gyva
Tik tavo siela, jausmais gyvenu šia diena
Tik tavoji šypsena paguodžia kai sunku
Ką dar tau pasakyti? Labai tave myliu.

*Šie posmai gimė vieną vėlyvą ir tamsų 2006-ųjų gruodžio vakarą. Jeigu neklystu, tai buvo gruodžio 27-oji,visai kelios dienos iki Naujųjų metų, kada dar LNK rodė paskutinį, 3-ąjį "Kelias į žvaigždes 3" finalinį koncertą. Aišku, galbūt kažkiek tai prisidėjo prie šio eilėraščio atsiradimo, bet didžiausią poveikį visam šiam kūriniui egzistuoti suteikė tokia populiari daina kaip Lemon Ice-Right Here Waiting.

Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

"Lengviausia burnoti" (Naujiena!)

"Traktorių rojus" (Naujiena!)

"Numirėlių gėlės"